Muži a ženy jsou v nakupování rozdílní

- Komerční sdělení -brilantní

Muži a ženy nakupují přes internet odlišné věci. U žen vede oblečení, knihy, kosmetika, dětské zboží a dovolené, muži preferují mobilní telefony, oblečení, auto-moto doplňky, televizory a bílou techniku.

Ženy a muži vyhledávají v internetových obchodech odlišné produktové kategorie. „Zatímco u žen vede oblečení, knihy, kosmetika, dětské zboží a dovolené, muži preferují mobilní telefony, oblečení, auto-moto doplňky, televizory a bílou techniku,“ uvedl ředitel NMS Market Research Michal Osuský.

Ukázal to online průzkum agentury NMS Market Research a nezávislého portálu Heureka.cz, který porovnává české internetové obchody, jejich zboží a ceny. Průzkumu se zúčastnilo 2 500 respondentů používajících internet.

Slováci a Slovenky nakupující na internetu celkově nejčastěji vkládají do svých online nákupních košíků oblečení, mobilní telefony a knihy. Za nimi následuje bílá technika a kosmetika s parfémy. Zkušenosti s nákupem oblečení, obuvi a doplňků mělo loni přibližně 39 procent lidí nakupujících v e-shopech, mobilní telefony si loni objednalo z internetového obchodu 28 procent a knihy 26 procent dotázaných spotřebitelů.

„Zajímavostí jsou například lístky do kina a do divadla, které nakupuje přes internet 16 procent dotázaných. Zkušenosti s nákupem potravin mají tři procenta respondentů,“ doplnil projektový manažer Heureka.sk Kamil Demuth.

Hlavním motivem nákupu přes internet jsou pro Slováky nižší ceny produktů v porovnání s kamennými obchody. Následuje širší nabídka kvalitnějšího, v kamenných prodejnách často nedostupného zboží, úspora času a za ní pohodlí nákupu.

- Reklama -zpravy
- Komerční sdělení -pr článek

Redakce doporučuje

Články autora